Wednesday, September 16, 2009

first day... first real job...

at last...
aku dapat tawaran tuh..
setelah sekian lama aku menanti... aku puas hati ngan tawaran yang diberikan..
cumaa...
aku agak gusar bila fikir what will happen to me...
aku serahkan pada yang Maha Esa.. mungkin aku perlukan petunjuk darinya...

tok kawan2... n seme... ucapkan terima kasih banyak2.. atas sokongan, dorongan n every liltle thing yang menyebabkan aku dapat seme nih... really appreciated... :)
hopefully everything will be ok... i will try my very best to catch up everything..

but .... obviously.. thing will never be the same again.. da ade tanggungjawab... :) for time being... tak bole nk berblog2 selalu... huuu...salam lebaran untuk semuaa... :)

until we meet again... :) insyallah
zwani.com myspace graphic comments
Girly Graphic Comments

8 comments:

aizuddin said...

all the best dude
Miss Associate
send my regards to other new Associate
huhu ^^

LiN said...

ina babeh..
u got that job??
congratulations dear!!!
really happy 4 u!!

all the best n happy working.. ;)

Mamok said...

tahniah..
tanggungjawab baru...
tangga-gaji pun baru...
hehehe...

neesa_jun said...

tahniah base!!....wow...keep move on girl....selamat hari rayaaaa...hugsss

adawiyah said...

wahh...da dapat kije...besh2...congrates..

bihah said...

congratz Ms. Rina! sempat kot aku nk merasa gaji pertama ko huahua canda aje k keje leklok ye :) kem salam gk sm che2 abe kamu tu ngiingii

BuBu said...

sis..
alala.. congratzzz
dapat keje mana ni??

- joned - said...

tahniah ms Associate~
yeyeh boley dapat dwet raye
yahooooo~