Sunday, March 27, 2011

Fynn Jamal rawk!

27 March 2011

Aku masih terasa kemunculan Fynn di depan mata,semasa beliau buat persembahan,bulu roma aku naik semuanya..aku terpempan..orang yang selama ini aku berhubung melalui internet berada di depan mata.. Malam tadi Fynn demam,suara beliau agak serak- serak lagi..tapi kerana orang Johor,beliau gagahi juga untuk menyanyikan lagu-lagu beliau untuk kami..aku kagum..dengan semangat beliau,prinsip dan nilai yang ada dalam diri Fynn,gile kentang,suara beliau yang mendayu tu berjaya buat aku bergenang..huuu

Beliau nyanyi lagu 150 juta kali, Sampai Mati dan Suatu Pernah..pergh..memang tak percaya dapat jumpa Fynn dekat-dekat..habis nyanyi lagu solo dia,dia freestyle plak ngan satu band yang namanya Statik,dia batuk teruk lepas dia perform lagu dia sorang..sian plak kat dia..huhu Fynn semoga cepat sembuh beb!!

After dia habis perform everything dia duduk kat tangga betul-betul depan Iezo,aku terus teruja and text and lambai-lambai Iezo soh amik gambar dengan Fynn,tp Fynn perasan plak,dia cam bagi green light untuk ambil gambar,aku,Bubu,adik ku meluru terus kat dia..perghh..aku salam dia,and aku cakap,"akhirnya dapat jugak jumpa kau Fynn,macam tak caya aku dapat jumpa kau"...dia hanya senyum...akibat terlalu exited aku nak ambilkan gambar Bubu,aku terpijak tangan abang sorang ni..hahah maafkan saya..hehe

Fyn melayan kiteorang cam kawan-kawan dia je,beraksi berbagai ragam di hadapan kamera..hoh sempat jugak aku cakap,jgn lupe makan ubat beb,dia terus amik tangan aku siap cium,mengong aku kate minah ni..hahah puas hati aku dapat jumpe beliau walaupun kejap,tapi aku rase auranya..hehe :)

Ape pun,kredit tok sis Bubu, sis Fana, dan kawan-kawan yang celebrate ngan saya semalam, Hana,Kappa,Yaya,Iezo :) saya pasti kamu semua pun puas hati dengan event Earth Hour di Bukit Timbalan semalam :)

4 comments:

neesa_jun said...

excited sampai terpijak tangan?!hahaha...seronokkan bila org yg kita minat depan mata =)

ishmahbihabie said...

wah~ wah~ wah~ bunyit dah cukup teruja tak ni? hihi

mano gambar2 nye cik rina???

@Fr!^n@ said...

neesa - heheheh excited terlebih.. hahaha susa jadi saya yang tak dapat kawal perasaan suke... hehehe

biha - sila jenguk facebook saye.. heheh nanti sayya tepek kat sini la k biha.. :)

Fynn Jamal said...

ailebiyuh