Wednesday, June 8, 2011

Kenyataan...

8 June 2011

Hari ini hari jadi BFF saya masa kat Terengganu dulu.. cik Lin namanya.. hee semoga beliau dalam keadaan yang sihat dan baik-baik sahaja.. dan semoga beliau dapat apa yang beliau hajati.. dulu-dulu masa kami belajar mesti tak pernah miss sambut birthday beliau..main masak-masak or beli kek makan kat pantai..owhh seronoknya ketika itu.. huuuu dan seperti biasa la.. hadiah kene ada la.. da jauh-jauh camni.. cuma ucapan je yang mampu aku bagi kat beliau.. seriously aku rindu beliau dan kawan-kawan seuni dulu.. huuu tapi tak berkesempatan nak bertemu.. walaupun jarak memisahkan kita.. hopefully dia masih ingatkan saya dan rakan-rakan lain...

Hari ni tiba-tiba aku teringat kat seseorang "HAA".. aku jumpa dia baru 2 kali.. tapi tah kenapa tiba-tiba aku rase beliau ni cam best je.. ngaaa.. bila teringat plak initial aku (AAH) terbalikkan bolehlah jadi HAA.. huhuhu jadi aku pun ngadulah kat kawan aku yang sorang lagi ni.. si Julie.. puaslah dok cerita pasal HAA terus minah ni carikkan link facebook beliau.. zapp.. aku carik tak dapat.. bila si Julie ni carik.. pantas je dapat terus linknya.. bila aku bukak.. owhhh ade facebook rupanya beliau... bila aku stalk lagi... rupanya ada adik beradik beliau dalam tu.. aku carik lagi.. sibuk kumbah semua gambar-gambar beliau di profile adik-adiknya... ngaaa ade jumpa beberapa keping gambar...

Pengakhiran aku terhenti bila aku jumpa nama seorang budak kecil yang berbintikan HAA.. ok.. semoga HAA bahagia... :) naaa.. :P cam kelakar plak perasaan aku hari ni.. suka pada awal pagi..pengakhirannya aku jadi down... huhuhu ape pun.. mungkin bukan dia orangnya.. perjalanan untuk ke arah itu.. dah diberhentikan kerana alasan tersebut di atas.. huhuhu untuk hati aku.. selamat berjuang.. nasib baik tak jauh lagi hanyutnya.. hehe :P

Lesson learnt - orang yang smart dan bekerjaya selalunya dah berpunya... dan kebanyakkan yang tak kawen lagi ni stock2 yang tak berapa nak laku... hahahahahhahaha tu untuk lelaki je ok.. ahahahahha :P jgn terasa just a piece of thought.. :P

2 comments:

ishmahbihabie said...

haha nak terasa gak ngan lesson learnt cik rina tu :p

lagi satu kiter perasan, kalau female yang firm, clear dengan jalan idupnye pun cepat lansungnye... ouch, ouch!

@Fr!^n@ said...

Biha - aiks.. tu hanya releven dengan lelaki laa... sebab perempuan di buru.. dan bukan memburu... okeh?

tidak semestinya.. jodoh adalah segalanya.. kalau firm sekalipun.. kalau dah tak de jodoh.. takkan ke mana.. huuuu