Monday, August 29, 2011

Salam Lebaran Untuk Semua..

29 August 2011

Semperna Hari Raya Aidilfitri ni.. manusia dah kembali ke fitrah masing-masing.. akan disatukan jasad dan rohnya untuk menempuh 11 bulan yang akan datang ni.. dan semperna itu juga.. saya nak menyusun sepuluh jari.. saya tahu saya banyak salah pada semua.. tentulah sebab saya ni manusia biasa.. tak pernah lekang dari kesilapan.. saya ni tak sempurna.. kalau sempurna pun.. pinjaman dari DIA yang sementara..

Untuk itu, siapa-siapa yang pernah tersinggung dengan tulisan saya di dalam blog ni.. harap di ampunkan lah hendaknya.. pada silent readers, kalau ada terbaca bende yang terkena batang hidung or saya meluahkan perasaan saya.. maafkan saya.. pada kawan-kawan yang tak rela cerita mereka di publishkan disini.. maafkan saya.. insyallah saya cuba untuk perbaiki diri untuk masa akan datang... 

Tahun ni, seriously makna Raya sememangnya lain.. tersangat lain.. rasa macam tak dapat grad sebab mase bulan puasa (bulan ibadah, madrasah Ramadhan) saya tak perform well.. maka saya tak boleh beraya kiranya.. huhu ape pun selamat berhari raya pada semua.. semoga kamu semua bahagia di samping keluarga tersayang..

Esok, Insyallah saya update dengan entri raya di Rengit w/o  Atuk Bah, fam Pak Su dan lain.. :( sedeyh tapi kami tetap beraya hendaknya.. mudah-mudahan... maafkan saya sekali lagi... (: happy eid to all (:

2 comments:

James Alexander said...

usah dikenang cerita yg lalu.


senyum selalu dan sambutlah lebaran ini dengan penuh senyuman, ok ?

Apapun, selamat hari raya buat kamu sekeluarga. Moga kamu baik2 aja hendaknya.

@Fr!^n@ said...

James - Selamat Merdeka Raya untuk kamu dan family juga hendaknya... :)

May happiness b yours always..