Friday, October 14, 2011

Rooney dan Torres

14 October 2011

Kenalkan ada kekasih baru saya... nama dorang best.. sorang nama Rooney.. sorang lagi nama dia Torres... hahahaha nama dorang hensem.. seperti mereka juga hendaknya... hehehehe ape pun.. baru dapat berkenalan dengan dia minggu lepas, hari Selasa 4hb October.. tu la tarikh keramatnya.. huhuhu dan pada saya.. tu la birthday mereka... ni tempat kami berdating.. dan berjumpa buat kali pertamanya.. masa lalu lalang tu memang tak de niat untuk memiliki tapi bila 2 kali pandang.. saya terjatuh hati.. dan terus rasa nak kenal dengan lebih dekat dan rapat.. hehe
Giant Tampoi

Selepas berdating terus bawak balik.. heheheh adeyh la.. sukenya hati dan hari hari saya yang mendatang.. dah ade boifee or anak baru... heee :) semoga mereka bertahan dengan sikap saya yang tak berapa nak betul ni.. huhuh semoga mereka panjang umur dan sayang saya macam saya sayang mereka...

Si Rooney si garang dan pantas...

Si Torres yang cepat pucat lesi..
Semoga dengan kehadiran kedua-dua ikan comel ini akan menambahkan keceriaan dalam hidup saya.. dan supaya saya lebih bertanggungjawab... babies.. take care.. sayang kamooo berdua.. huuuu 
ps- dorang suke makan cacing and jentik2 mane nak cari??huu makan tablet je hari2.. huuu

Till Then.. Assalamualaikum

4 comments:

ishmahbihabie said...

hi rooney! hi torres!

Mamok™ said...

nanti aku nak cari pet gak lah.. nak bagi nama Salena Gomez.. lalalala~

ishmahbihabie said...

peat-peat-peat-peat-peat

@Fr!^n@ said...

Biha - they say hello to u too :)
Mamok - ko punya pet.. ske ati la ko la nak letak namo apo.. :P AAK? ngahahah btw kem salam kat pet ko yer nnt :P