Wednesday, October 19, 2011

Berakhirnya Riwayat Hidupnya

19 October 2011

Rezeki untuk bahagia bersama beliau selamanya telah ditarik semula.. ni semua gara-gara aku tukar air dia.. sementara nak basuh bekas dia.. aku letak air sejuk kat dispenser.. huuu nampaknya dia tak dapat bertahan dan terus berenang senget.. lepas aku naik lunch.. dia da takde.. huuu Rooney.. maafkan saya sebab saya bukan seorang  tuan yang baik.. huuu..

Aku lagi sayang Rooney dari si Torres.. maka dia yang kene pergi dulu.. huuu dugaan untuk ku di minggu ini.. semoga bertabah.. huuu

ps- mungkin aku kene bawak pam oksigen untuk rakan dia.. si Torres..semoga panjang umurnya hendaknya.

2 comments:

gilaweb said...

hahaha mcm2 la awak nih..aduhai

@Fr!^n@ said...

gilweb - saya memang macam2.. ngaaa