Wednesday, November 9, 2011

Sesi Luahan Hati

9 November 2011


Baca tajuk jangan suka buat spekulasi ok.. huhuhu ini bukan berkenaan hati i love you, you love me ok.. huu ni soal masa depan.. soal diri sendiri.. bila dah ada dalam dikusi ni aku rasa diriku terlalu jauh dengan mereka.. mereka punya teori dan pegangan yang tetap.. bukan seperti aku yang senang untuk dipuaskan hati.. standard terlalu rendah.. apa yang aku ada cuma sifat kesyukuran yang melampau.. huuu bukan nak kata sikap syukur itu tak perlu.. perlu tapi dalam kuantiti yang sedikit.. sebab bila kita bersyukur sangat kita akan berada dalam comfort zone.. dan bila kita ada comfort zone kita akan tak improve ourselve.. hmmm

Perjuangan hidup dan cara hidup aku berbeza..mungkin kami berbeza dari segi pendapat tapi kami mempunyai isu yang sama.. aku berharap agar segala isu ini dapat berakhir dan diselesaikan dengan baik dan semoga perjuangan itu menjadi lebih baik.. masa ini mungkin masa yang sesuai untuk menunjukkan kematangan yang aku ada walaupun tak berapa nak ada pun.. mungkin ada jalan tengah untuk semua ini.. situasi menang-menang patut diketengahkan saat ini..semoga tiada yang terkorban dalam perjuangan ini..diharap semua baik-baik sahaja.. huuu

Satu je pinta aku.. aku harap kobaran ini bukan sekadar melepaskan batuk di tangga.. ada penghujung dan impak yang positif hendakNYA.. aku pasti dengan bimbingan DIA kami semua akan disatukan dalam keadaan yang situasi yang baik.. mungkin kerana Allah juga kita bertemu dan berpisah..mungkin ini merupakan titik tolak..mungkin ini dinamakan jodoh... keserasian dah ada.. cuma perlukan sesuatu medium dan petujuk jalan..semoga semuanya baik-baik sahaja

ps- penulisan aku dipengaruhi secara terus dengan emosi.. maka abaikan sekiranya penulisan ini tidak berasas.. topi merah menguasai diri ini..

Till Then.. Assalamualaikum :)

1 comment:

Lavender Lassie Roses said...

Afrina,...
kamoo di tag di sini.. :)

http://lassierose.blogspot.com/2011/11/korangaku-kene-tag-ler.html