Saturday, January 28, 2012

Sahabat-sahabat yang Berubah Status

28 January 2012

Lama rasanya tak menjenguk blog dan mengupdate intipatinya.. aku nak update pasal benda penting macam ni pun tak sempat.. bukan tak sempat.. tapi entah.. mungkin juga sebab tawar hati sedikit dengan blog? eyh perlu ke nak tawar hati.. tentulah.. ada turun naiknya perhubungan antara aku dan blog.. hehe tah ape-apa macam boife gf plak dahh.. huuu

Ada 2 orang sahabat yang dah bertukar status... sorang bukan December tahun lepas dan sorang lagi Bulan Januari 2012..bertukar dari status anak dara menjadi tunangan orang.. :) tahniah pada cik Nurulhuda Amir yang bertunang pada 18 December 2011..selamat dah beliau jadi tunangan orang.. alhamdulillah.. walaupun hujan lebat ketika majlis.. ada sedikit kesilapan teknikal.. tapi majlis berjalan lancar... :)







Ucapan tahniah di panjangkan pada cik Norashikin Amat Darmawi a.k.a Bunga Kikin.. dah selamat jadi tunangan kepada En Amir Hamzah :) setelah almost 3 tahun bersama.. so akhirnya bertunang juga mereka berdua.. after all happen to them.. aku bersyukur lagi setapak lagi untuk ke alam seterusnya.. semoga urusan mereka dipermudahkan :)


To both of my friends.. eyh 3 oranglah sebabnye Amir si tunang Kikin tu pun kawan aku jugak!! selamat menjalani alam pertunangan.. orang kata banyak dugaan time bertunang... semoga semua urusan untuk membina masjid dipermudahkan...

Untuk sahabat-sahabat yang lain, saya doakan kite semua cepat bertemu Mr Right kite.. :) semoga Allah permudahkan semua urusan kita..

Till Then, Assalamualaikum

No comments: