Wednesday, March 20, 2013

Istiqamah


20 Mac 2013

Benda yang paling mencabar ialah Istiqamah. untuk memulakan sesuatu insyallah segalanya mudah dengan berbekalkan semangat yang tinggi.. tapi untuk kekalkan dan keep on repeating the same thing adalah perkara yang lebih mencabar..

Lebih baik kita start dengan kecil.. di buat dalam pada masa yang lama tetapi diteruskan insyallah ada keberkatan... bila da start buat jangan putus asa and rasa nak berhenti..kekalkan.. aku pun tengah cari kekuatan untuk meneruskan benda yang baik.. syaitan memang takkan pernah berputus asa untuk gagalkan niat baik kita tu...

Aku cuma berharap aku akan terus beristiqamah dalam berbuat sesuatu yang baik.. aku doakan kalian juga begitu... walaupun kita hanya pilih untuk senyum pada semua manusia yang kita jumpa... huuu..

Post ini ditulis pada hari jadi ayah saya.... Happy Birthday Ayah.. love you!!!! mwahss..

No comments: