Thursday, September 5, 2013

Silent Readers

5 September 2013


Thinking so hard to remember whose birthday was it yesterday... rupanya one of my close friend bernama Puan Laile... pernah dicerita dulu kala di dalam blog dulu kala.. pertemuan dan perkenalan yang sebentar sahaja.. tapi penuh maknaa... hmmm penceria hari-hari semasa aku di Perangkaan dulu... untuk kamu Laile..

Walaupun kini kita jarang berkomunikasi sepertimana kita berhubung dahulu... awak tetap dalam ingatan dan tergolong dalam the best kawan sepanjang hidup saya... banyak nilai yang saya belajar dari awak dan terima kasih kerana sudi berkawan dengan orang yang tidak seperti kamu... huuuu doa saya tetap dengan sahabat sahabat yang dekat mahupun jauh.. moga kalian semua baik baik sahaja... :)

Sebenarnya... aku nak ucapkan terima kasih.. dalam diam-diam, sebenarnya blog aku ni ada pembacanya... namun tak pernah tinggalkan nota mahupun komen dalam entri-entri aku.. mungkin hanya sekali imbas dan tak membaca dengan teliti dan terperinci.. Tapi sebenarnya aku juga ingin mengucapkan terima kasih.

Hari-hari aku check stats tu.. tengok ada orang baca and bukak tak link perkongsian ilmu yang tak seberapa penulisan dan pengolahannya.. tapi tak pernah gagal untuk membuatkan aku senyum.. alhamdulillah..semoga penulisan yang tak seberapa ini dapat menjadi pencen kubur aku satu masa nanti... dan kalau benar aku di ambil dulu dari kalian pembaca.. mohon sangat dipanjangkan tulisan aku itu dan sedekahkanlah al fatihah padaku nanti yer..

aihh... apsal entri bunyi emosi sangat ni? tak de kaitan dengan harijadi pak su mahupun badminton tournament hari ini bukan...

Semoga rumah Hijau akan dinobatkan sebagai juara malam ini..semoga Allah bersama-sama kita hendaknya.. amin...

Until Then. Assalamualaikum

No comments: