Thursday, November 28, 2013

Penghujung November 2013

28 November 2013

Di akhir November ini aku mungkin akan lalui masa yang tidak tercukupan nanti... hanya DIA yang dapat membantuku ke akhirnya... aku... hanya mampu berserah selain daripada terus berdoa dan berusaha untuk menyiapkan semuanya...

Ade teguran yang agak kasar di terima... namun aku kene telan kerana ianya pahit dan benar... perlu ada pembelajaran yang konsisten untuk mengatasi teguran yang dilemparkan...

Oh Allah... aku hanya ada KAMU.. dan semoga KAMU akan melimpahkan rahmatMU dan kemudahan untuk semua urusan yang bakal aku hadapi...

"Tiada daya dan tiada kekuatan kecuali dengan pertolongan Allah semata-mata" repeat it when you in trouble.. insya Allah.. DIA akan menolong kalian semuaa.. :)

Till Then...

I miss my senang time to blog... 

Assalamualaikum