Sunday, February 14, 2016

Allah Maha Baik

 
 
Bismillahirrahmannir Rahim
Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Pemurah

Allahuma Solli Ala Saidina Muhammad
Ya Allah, Selawat dan Salam Atas Junjungan Kita Penghulu Segala Nabi, Muhammad s.a.w


Tak terkira nikmat yang Allah beri pada diri aku dan keluarga...
Allah kutip aku dari tempat yang hina dan kotor...
Nikmat yang tidak terucap...


Ditemukan dengan majlis yang baik baik
Dihadiri oleh ulamak yang sangat mendamaikan
Dikelilingi oleh orang yang ingin mencari Allah

Semuanya kerana Allah Maha Baik...

Allah...

Sungguh tak sangka Allah tetap bantu aku yang penuh dengan dosa dan noda..
Sungguh tak sangka Allah mendengar rintihan pulang ke fitrah..

Ya Allah Yang Maha Pencipta,

HambaMu yang hina ini perlukan bantuanMu setiap detik dan masa,
berikanlah pinjaman kekuatanMu dalam setiap mehnah (ujian)Mu,
kasihkan kami dan peliharalah kami dari fitnah hidup dan mati...


ps - semakin menua..semakin malas menulis.. tolong doakan saya ada perancangan untuk membuku/menaip semula ilmu-ilmu yang saya dapat seluruhnya ke dalam soft copy... untuk sebaran dan rujukan sesiapa juga.. mungkin akan disiarkan di sini..

Mohon doakan ya...

pss - Semakin hari semakin pendek umur kita, semakin dekat dengan kematian... doakan saya kalau saya tiada lagi di dunia... sentiasalah rasa Allah itu dekat dan sentiasa melihat kita..semoga Allah memberkati saya dan kalian... Amin


1 comment:

jom masak! said...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

Thanks :)